duminică, 20 decembrie 2009

Geanta din carte



(surse foto)

De obicei o carte intră într-o geantă, dar dacă geanta ar fi de fapt o carte?

Să spunem că cineva aruncă o carte; are coperta de toată frumuseţea: cartonată sau de vinilin, în culori îmbietoare…e păcat sa nu o foloseşti…

Iată cum Jane Eyre sau De veghe în lanul de secară pot completa cu nonşalanţă o ţinută feminină etc etc.

Mai multe modele aici, demonstrând un rol funcţional.

Iar aici, genţi care doar seamănă cu o copertă de carte (sunt create de o artistă).

10 comentarii:

Unknown spunea...

Mi se pare o idee geniala!

to-morrow spunea...

Mie imi plac gentile incapatoare; eu as avea nevoie de coperta de dictionar :)

coryamor spunea...

genial!!!!!!!!!! ia sa fac si eu! :) (din dosare, ca nu stric eu carti)

to-morrow spunea...

@coryamor:
La adresa urmatoare, un tanar iti arata pas cu pas cum sa faci o geanta dintr-o carte; ok, si eu am o strangere de inima cand vad cum ii desprinde coperta :(
http://www.youtube.com/watch?v=m4RFH0q0Osk

La a doua adresa sunt explicatii foarte elaborate (geanta are chiar si buzunar interior), oferite de autoarea gentilor de la http://www.rebound-designs.com/catalog/ (acelea cu maner din margele)
Ea foloseste carti aruncate de altii sau foarte deteriorate si doneaza paginile cartii oricui vrea.
http://www.hgtv.com/crafting/recycled-hardcover-book-purse/index.html

Bonus: cum sa faci o geanta dintr-o esarfa mare (intr-un minut e gata!)
http://www.youtube.com/watch?v=CKCGaWGinMc

coryamor spunea...

wowwww multumesc!!!!!!!!!

Unknown spunea...

Clickuind pe ici pe colo de la adresa e youtube data de tine, am gasit si aposete facute din hartie de impachetat cadouri, reviste etc: http://www.youtube.com/watch?v=dYsV7D1kpVs&feature=related

capricornk13 spunea...

tu gasesti cele mai interesante si nebune chestii tot timpul! uau...
Merry Christmas, cu drag, daca nu mai apucam sa vorbim :)

Dana spunea...

Simpatic post.
Craciun fericit, cu bucurie si muuuuuuuuuuuulte daruri de la "Mosu'" !!!

Anonim spunea...

Dar stii ca-s chiar sic posetutele astea? :))) Am mai gasit, dar nu mai stiu unde, bijuterii cu cartulii. Bijuterii special create pentru cititoare pasionate.
Craciun Fericit si plin de bucurii!

to-morrow spunea...

@Ionela: multam pentru link, superbe posete, daca as gasi una pe aici, mi-as achizitiona degraba!

@capricornk13: he he, din clic in clic, iaca posete minune. Ai avut dreptate, am fost departe de net de Craciun; multumesc pentru urari si sper ca sacul mosului a fost imbucurator pentru tine.

@Danangib: si tu sa ai zile imbelsugate si bucuroase; Da, Mosul a venit; sunt sigura ca a ajuns si la tine cu darurile.

@feeria: si uite asa, o biblioteca pe deget (o fi un memory stick :) ?) Craciunul a trecut cand am ajuns eu la net (dupa cum spuneam) dar tot iti urez sa ai sarbatori fericite, ca mai sunt acum niste zile cu voie buna, pe aici, pe la romani :)