miercuri, 11 noiembrie 2009

Maşinărie de făcut propoziţii interesante

The illusion of the image opens a space for the invention of consumption.

Eeee?.. Mie îmi place cum sună. Şi nici nu am făcut mari eforturi ca să creez această propoziţie.

Vreau să elimin din start orice suspiciune de genialitate sau de snobism, aşadar mă grăbesc să fac dezvăluiri.

Am apăsat pe un buton. Nu al inspiraţiei, ci al netului.

Vă invit să purcedeţi la Make Your Own Academic Sentence. Vă alegeţi câteva cuvinte dintr-o listă, apăsaţi pe Write It şi gata. Puteţi rearanja cuvintele apăsând ulterior pe Edit It.

Iese o propoziţie deşteaptă sau măcar interesantă, numai bună de titlu de articol :)
Sau ar putea fi un vers din angoasele postmodernismului... Câteva cuvinte, câteva Write It-uri şi iaca poezia!

4 comentarii:

coryamor spunea...

asta e adevarata "scriere automatica". e chiar automatica :)

to-morrow spunea...

@coryamor: curat automatica :) Doar ca rezultatul pare uman :)

Dana spunea...

Buna idee ! Uite asa pot sa-mi scriu mai cu spor blogul in limba engleza, fara sa transpir gandindu-ma daca am ales expresia corecta, eleganta si de bun simt, he,he,he...glumeam,desigur.

to-morrow spunea...

@Danangib: daaaa, sa vezi ce titluri interesante scoate site-ul respectiv. Eu ma gandeam sa scriu o poezie numai cu "versuri" emise de acolo :)