luni, 17 august 2009

Vanilla Ice cu aromă de rock

Anii 90, cam prima jumătate. Mă trezeam în acorduri de Vanilla Ice: Ice Ice Baby. Fratele meu era fanul hotărât al primului alb care cânta şi dansa ca un negru. Avea grijă să care casetofonul în bucătărie pentru ca micul dejun să îi fie condimentat de Vanilla Ice. Ori pereţii erau prea subţiri, ori volumul era prea mare, cert este că ştiam cântecul pe de rost, împotriva voinţei mele.

Am dat azi de melodie pe net, de aceea a sosit articolul de faţă:


În unele zile în bucătărie era invitat MC Hammer, cu U Can't Touch This.


După ce se sfârşea cântecul, ripostam cu ceea ce consideram la vremea respectivă a fi artileria grea. Câteva elemente îmi vin acum în minte:

Alice Cooper, Hey Stoopid


KISS, God Gave Rock 'n' Roll To You


ori Guns N' Roses, Knockin' on Heaven's Door


Azi mă mir cum de nu au protestat vecinii.

4 comentarii:

Flavius Ţerbea spunea...

Mai ma "apuca" si pe mine amintirile muzicale de pe vremea mea! Intodeauna ma bine-dispune Mr. Vain, Be My Lover, Sweet Dreams si What is Love, de exemplu. Si multe altele...Unde-s chefurile de altadata?! :)

to-morrow spunea...

@Flavius Terbea: vorbind de categoria dance, la petreceri erau in voga:
Alphaville
Bad Boys Blue
Sandra
Bonnie Tyler
Cyndi Lauper
Rod Stewart
Cher
Madonna
Rockul nu lipsea: Queen, Pink Floyd, AC/DC, Bruce Springsteen, Rolling Stones, Aerosmith, Metallica
Muzica adevarata, voci adevarate nu facute in calculatoare :)

coryamor spunea...

offff ce amintiri! imi amintesc asa de bine de tot! si eu eram cu artileria "grea", insa imi placea si ce mai era de dans pe la tv si pe casete. ce ne mai chinuiam sa facem pasii aceia incrucisati ai lui mc hammer! (ciocan???)

to-morrow spunea...

@coryamor: habar n-am cum se numesc pasii lui mc hammer; dar stiu ca imi placeau si muzica dance si cea rock; universalitate, ce mai incolo si incoace!!!