sâmbătă, 17 octombrie 2009

Cadou Kurt Vonnegut


(sursa foto)

Never say never. Sau în traducere românească (pentru informaţia ce urmează): credeaţi că că aţi citit tot ce a scris Kurt Vonnegut?

Ei bine, veţi avea parte de o surpriză. Ea se numeşte Look at the Birdie, adică o culegere de 14 povestiri nepublicate până acum. Se lansează în curând, pe 20 octombrie.

Până atunci am descoperit că netul, pe lângă faptul că este mare, dă dovadă de generozitate - ne oferă două povestiri. Cadou (sau gratis, pentru spiritele mai pragmatice).

Adresele cumsecade pentru citit:
Look at the Birdie (precum titlul cărţii)
şi
Shout About It from the Housetops

Celelalte short-story-uri din cuprins se numesc
Hello, Red
The Petrified Ants
Confido
FUBAR
Ed Luby's Key Club
A Song for Selma
Hall of Mirrors
The Nice Little People
Little Drops of Water
The Honor of a Newsboy
King and Queen of the Universe
The Good Explainer

3 comentarii:

dana spunea...

mie nu prea imi plac povestirile
nici in general, dar.. nici ale lui
am citit welcom to the monkey house si m-a cam plictisit. nu se compara cu nici un roman

dana spunea...

FUBAR :))
ce mi-a placut asta

oare e a lui, adica o fi inventat =o el?
:)
fucked up beyond any recognition, parca asa era?

eu una chiar credeam ca am citit tot ce a scris vonnegut :))

to-morrow spunea...

@dana: cele doua povestiri, carora le-am dat linkul, mi s-au parut interesante; dar ce sa spun? de gustibus...
am dat fuga in wikipedia, ca nu stiam de acest acronim, marturisesc :) ; si vad ca in pagina respectiva e o intreaga "familie". cica soldatii americani le-ar fi inventat.
cat traieste, omu-nvata...